dinsdag 5 februari 2013

Music in my life #1

Heeeee people

ik wil vandaag graag de eerste music in my life met jullie delen.
Ik weet niet of jullie dit leuk vinden en of ik dit elke maand moet doen. Maar ik zelf vind het heel leuk om te kijken naar wat voor soort muziek andere mensen luisteren.
Dus daarom maak ik dit artikel.


Oke het eerste liedje is van Demi Lovato - Give you heart a break.
Ik weet het het is al best een oud lied maar ik luister er heel graag naar. Het geeft me een vrolijk gevoel en het laat me er aan denken dat je ook aan jezelf moet denken en niet alleen aan een ander.


Taylor Swift - I knew you were in trouble.
(liedje begint ongeveer bij 2 minuten, dus je kan even doorspoelen) Oke laat ik eerlijk zijn ik hou gewoon niet van Taylor Swift. Dat ze over elke relatie die uitgaat een lied maakt blegh. Maar of ik het nou leuk vind of niet dit lied is gewoon Baas! Ik blijf het luisteren dus al met al Taylor you did it girl.

P!nk - Just give me a reason.
De laatste song van het eerste music in my life artikel. Toen ik dit nummer voor het eerst hoorde dacht ik WOW wat is dit een te gek nummer. Het is gewoon zo mooi geschreven. Dit is toch echt wel mijn favourite song van de afgelopen maanden.


Wat zijn jullie favoriete nummers? Let me know! Laat een reactie achter met je favo nummer en waarom. Oja je mag natuurlijk ook altijd tips geven van wat voor artikelen jullie willen lezen.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten