zondag 17 maart 2013

Catrice absolute nude eyeshadow palette






Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel heb geschreven. Dit komt voornamelijk omdat ik weinig tijd heb ik stond namelijk 2 onvoldoendes die ik echt moest ophalen. Gelukkig is dit mij inmiddels gelukt. Jammer genoeg heb ik over 2 weken wel een toetsweek dus dan heb ik waarschijnlijk ook niet heel veel tijd over voor Beautylife.
Maar nu over naar het nieuwe catrice palette. Ik zoek dit palette al een hele tijd alleen bij onze Kruidvat was deze de hele tijd uitverkocht. Maar zaterdag was het dan zover ik liep het Kruidvat in en zag hem daar liggen!
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik geen moment twijfelde en hem meteen meenam.
Het catrice absolute nude eyeshadow palette. Waarschijnlijk hebben jullie er al enkele andere reviews over gelezen maar ik kon het niet laten om er ook niet wat over te vertellen.
 De swatches: De oogschaduws zijn mooi gepigmenteerd en ze hebben niet heel veel fall out. Dus ik vind het echt meevallen dat ze niet korrelig zijn. Dit had ik namelijk wel verwacht. Ik ben heel blij dat er zoveel kleur van afkomt.
Ik heb nog geen ooglook met dit palette gemaakt maar misschien ga ik nog wel een keer een artikel maken met voorbeelden van ooglooken die je met dit palette kan creëren.

Zijn er nog speciale dingen die jullie graag zouden willen zien zoals een shoplog of een look? Let me know. En maak deze blog nog leuker door me tips te geven.

Xxx ♥

7 opmerkingen:

  1. wauw! wat een prachtig pallete! ik wil hem zo graag maar overal waar ik kom is tie uitverkocht :C ik follow je nu op bloglovin' maybe follow back? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier had ik ook last van. Maar gewoon elke week naar het kruidvat terug komen dan ligt die er vanzelf! Succes met zoeken
      Dankje dat je me volgt ik volg je zo terug.

      Verwijderen
  2. Ik heb hem ook, als een van de eersten in Nederland haha ^^
    Love it!

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk.
      Hij is echt super mooi!
      kreeg gelijk al complimentjes toen ik er voor het eerst een look mee maakte.

      Verwijderen
  3. ik hoor hier ook altijd goede dingen over!

    BeantwoordenVerwijderen